Η τρέλα της μετονομασίας
Το ονομάζουν και rebranding και δεν είναι τίποτε άλλο από την αλλαγή στην εμπορική επωνυμία μιας εταιρείας, για να γίνει (λένε τώρα και οι γκουρού του marketing) μια κάποια ανανέωση. Αν όλα όσα ακούμε τις τελευταίες ημέρες αληθεύουν μπαίνουμε σε μια περίοδο στην οποία οι επιγραφοποιοί θα κάνουν χρυσές δουλειές αφού:
* Η ΤΙΜ (πρώην Telestet) βαρέθηκε φαίνεται να δίνει κάθε χρόνο περίπου 8 εκ. ευρώ στους Ιταλού της Telecom Italia Mobile για να χρησιμοποιεί το όνομά τους και, μετά και από την εξαγορά από τον όμιλο του Αιγυπτίου N. Sawiris, ετοιμάζεται να... ξαναβαφτιστεί. Πότε θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια; Γενικώς στην εταιρεία για ο,τιδήποτε και αν τους ρωτήσει κανείς παραπέμπουν για αμέσως μετά από την έγκριση της εξαγοράς από την Ευρ. Επιτροπή και την ΕΕΤΤ. Χοντρικά, δηλαδή, κάπου στις αρχές του καλοκαιριού και αν η μαντεψιά μας είναι σωστή μάλλον θα κινηθεί επιθετικότερα από το Σεπτέμβριο.
* Η Hellas On Line λένε πως έχει μια μεγάλη συμφωνία στα σκαριά και θα τη συνοδεύσει (τώρα, αυτό είναι και λίγο σχετικό) με αλλαγή στην ονομασία της για να σηματοδοτήσει και την είσοδό της στη νέα... ρωσική εποχή.
Αυτά είναι τα σχεδόν σίγουρα, επίσης:
* Στον ΟΤΕ δεν το έχουν αποφασίσει ακριβώς αλλά όταν δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν όλο και σκέφτονται μήπως θα ήταν μια καλή ιδέα να κάνουν ένα λίφτινγκ σε αυτό που οι επαγγελματίες ονομάζουν εταιρική εικόνα. Όχι πως πρόκειται για κάτι απολύτως νέο, είχε ξανακουστεί αυτή η ιστορία για τον ΟΤΕ πριν από περίπου 2 χρόνια αλλά δεν προχώρησε. Εννοείται πως όνομα δεν θα αλλάξει, οι φήμες που λένε πως θα μετονομαστεί σε πΟΤΕ ελέγχονται ως ανακριβέστατες, αλλά μπορεί να το δούμε σε μια πιο μοντέρνα εκδοχή του (και όπως θα έλεγαν και οι φαρμακόγλωσσες του κλάδου, απ' έξω κούκλα από μέσα πανούκλα).
* Ακούγεται πως ακόμη δύο εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας ψάχνουν για ονόματα, ενώ πριν από όλα αυτά έχει προηγηθεί το rebranding της Forthnet.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου