25.2.08

On Telecoms - Επιστολή πελάτη

Το email που ακολουθεί έφτασε σήμερα από συνδρομητή της On Telecoms, τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεσή μας. Διατηρήσαμε -κατά το δυνατόν- τη μορφοποίηση του μηνύματος όπως αυτό ήρθε. Εννοείται πως τυχόν απάντηση της On Telecoms θα δημοσιευθεί στο ίδιο post.


Σε συνέχεια του δελτίου τύπου της εταιρεία σας με ημερομηνία 25 Ιανουαρίου, 2008, θα επιθυμούσα να κάνω μια παραβολή των εντυπωσιακών στοιχείων που παραθέτετε με τα παρακάτω τραγικά γεγονότα:

1. Αύγουστος 2007. Ενεργοποίηση της οικιακής μας συνδρομής Όλα σε έναμε την εταιρεία σας (τηλέφωνο, DSL και τηλεώραση).

2. Η γραμμή τηλεφώνου και η σύνδεση DSL πολλές φορές υπολειτουργούσαν (με προβλήματα ποιότητας στον ήχου και διακοπές σύνδεσης DSL).

3. 10 Νοεμβρίου, 2007. Λόγω μετακόμισης, έκανα γραπτώς αίτηση (με fax) για μεταφορά της γραμμής στη νέα διεύθυνσή μας στη Γλυφάδα.

4. 23 Φεβρουαρίου, 2008. Σήμερα, παραμένουμε ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ DSL, 15 εβδομάδες μετά την αίτηση για μεταφορά!

5. παραλληλα, απλά, η On Telecoms εξακολουθεί να χρεώνει την πιστωτική μου κάρτα!!

6. ΠΑΡΑ τα αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα και fax από μέρους μου, ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ.

7. Σε ποια επιτυχία αναφέρεστε στο εν λόγω δελτίο τύπου όταν αντιμετωπιζετε τους πελάτες σας με αυτόν τον τρόπο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: