16.11.07

Εναλλακτικοί - Βρέχει ή μας φτύνουν

Εχουν την πλάκα τους και οι εναλλακτικοί πάροχοι. Σπεύδουν κατά καιρούς να πουν τη γνώμη τους για το λειτουργικό διαχωρισμό ή για το πώς αντιμετωπίζει τον ΟΤΕ η ΕΕΤΤ αλλά όταν έρχεται η σειρά τους να περάσουν από το ταμείο σφυρίζουν αδιάφορα. Και τι έγινε που η επιτροπή έριξε νέα πρόστιμα; Το ίδιο είχε κάνει το Φεβρουάριο και τον Ιούλιο, αλλά τα καλόπαιδα μυαλό δεν βάζουν. Μια ιδέα θα ήταν να ανακαλούσε την άδεια λειτουργίας από κάποια εταιρεία η ΕΕΤΤ μήπως και σοβαρευτούν οι υπόλοιποι, αλλά αυτό είναι βαριά απόφαση που δεν την παίρνεις και εύκολα. Πάντως αυτό το πανηγύρι που ο καθένας ενεργοποιεί προεπιλογές φορέα ή και LLU μόνο και μόνο επειδή επικοινώνησε τηλεφωνικά με έναν υποψήφιο πελάτη κάπως πρέπει να σταματήσει...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά το ίδιο πρόβλημα και χειρότερα αντιμετοπισα κι εγώ
και ακομα αντιμετοπίζω με την ON TELECOMS.
Δυστυχώς την πάτησα κι εγώ όπως πολύς άλλος κόσμος.
Το κακό ξεκινά από την αρχή.

Πρώτα μου έκοψαν την παροχή του ΟΤΕ και μετά 5 μέρες μου
έστειλαν τον εξοπλισμό , συγκεκριμένα η παροχή υπηρεσιών
της συγκεκριμένης εταιρίας ξεκίνησε στις 24-12-2007 .

Και απο τότε ξεκινά ο Γολγοθάς μου.
Οπως ήμουν συνδεδεμένος, ξαφνικά χανόταν η σύνδεση μου
ανοιγόκλινα το Router και 2 στις 5 φορές η σύνδεση επανερχόταν.

Επικοινωνούσα 4-5 φορές την ημέρα χ 30 λεπτά αναμονής την
κάθε φορά, αναφέροντας το πρόβλημα και οι
υπεύθυνοι -ανευθυνοι μου έλεγαν οτι μπούρδες τους έρχοταν
στο μυαλό πχ να μετακινήσω το τηλ σε άλλο δωμάτιο, να αλλάξω
spleater , k.a. πολλά.
Στις 10-01-2008 μετά από πολλα τηλεφωνήματα , εκνευρισμό και
ταλαιπωρία (3-4 φορές την ημέρα επισκεπτόμουν internet Cafe)
ήρθε στο σπίτι μου τεχνικός της εταίριας
(με χρέωση δική μου παρακαλώ)
και μου είπε οτι το πρόβλημα είναι στην καλωδίωση του σπιτιού
επειδή είναι παλιά και κάπου βραχυκυκλώνει.
Με κόστος μεγάλο και ζημιά στο σπίτι μου τράβηξα καινούργιο
καλώδιο απευθείας από το εξωτερικό κουτι στον μόντεμ.
Το ιντερνετ δούλεψε 2-3 μέρες με τα ίδια προβλήματα
(αποσυντονισμός του μόντεμ), και ξαφνικά στις 18-01-2008
δεν είχα καθόλου INTERNET, ταυτόχρονα δεν μπορούσα να δεχτώ
εισερχόμενες κλήσεις και στις 20-01-2008 νέκρωσαν τα πάντα

ούτε INTERNET , ούτε τηλέφωνο ούτε φυσικά on TV την οποία
υπηρεσία ουδέποτε συνάντησα.
Σε απεγνωσμένα τηλεφώνηματα στην εταιρία , προσπαθούσα να
βρώ άκρη και λύση , αλλά μάταια .
Οι τηλεφωνητές με άκουγαν σαν ψυχαναλυτές μην μπορώντας να
δώσουν λύση ούτε καν απάντηση.
Από 18-01 -2008 έχω ζητήσει τεχνικό να δει το πρόβλημα και
μέχρι σήμερα 30-01-2008 καμία απάντηση .
ΚΑΙ είμαι 12 ημέρες ημέρες χωρίς τηλ και ιντερνετ.
Τον λογαριασμό όμως θυμήθηκαν να τον στειλουν 45 ευρώ,

Σήμερα έκανα αίτηση διακοπης απο την εταιρία και επαναφοράς
στον ΟΤΕ ΠΡΆΓΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΆΡΕΙ 20 ήμερες ακόμα.
Στό ΟΤΕ που πήγα για να κάνω αίτηση επανασύνδεσης ,δύο πριν
από μένα είχαν παρόμοια προβλήματα και ζητούσαν επαναφορά
στον ΟΤΕ.

Εστειλα επίσης καταγγελία στην ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ &
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΩΝ .

Λοιπόν παιδιά μακριά από την ONTELECOMS μακριά και αγαπημένοι.
Ας έκαναν λιγότερη διαφήμιση
και ας παρείχαν μεγαλύτερη τεχνική υποστήριξη.
Δεν καταλαβαίνουν οι ηλίθιοι οτι η μεγαλύτερη διαφήμιση μιας
εταιρίας είναι οι ικανοποιημένοι πελάτες οι οποίοι προτρέπουν
φίλους και γνωστούς να προσχωρήσουν στην εταιρία και όχι
να τους αποτρέπουν.

Φιλικά