Από αλλαγές πάμε καλά...
Νέα πακέτα δεν βλέπουμε από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, αλλά από αλλαγές στα στελέχη πάμε καλά. Τι ακούσαμε σήμερα; Στον ΟΤΕ, ο διευθυντής μάρκετινγκ, Άκης Γεροντόπουλος αναλάμβάνει τη διεύθυνση του δικτύου καταστήματων, έργο που μοιάζει με πρόκληση δεδομένου ότι τα ΟΤΕSHOP χρειάζονται πολύ δουλειά και μην ξεχνάμε ότι ο όμιλος έχει πλέον ουκ ολίγες αλυσίδες (π.χ. Γερμανός, καταστήματα Cosmote). Καθήκοντα διευθυντή μάρκετινγκ αναλαμβάνει ο Παναγιώτης Μπαλέζος, ο οποίος προέρχεται από την απορροφείσα πλέον στον ΟΤΕ, ΟΤΕΝΕΤ όπου ήταν διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων.
Αλλαγές, όμως, και μάλιστα σαρωτικές, έχουμε και στην hellas online. Από εκεί, αποχώρησαν (για να το θέσουμε κομψά) ο διευθυντής οικιακών πελατών, Στάθης Βωβός, ο διευθυνής εταιρικών πελατών, Θέμης Παπαϊωάννου και η διευθύντρια μάρκετινγκ, Γιάννα Αθανασοπούλου. Ποιό είναι το πλάνο του νέου διευθύνοντα σύμβουλου, Νάσου Ζαρκαλή, δεν το μάθαμε ακόμη...
1 σχόλιο:
Εντάξει, λογικό ο νεός διευθυνων να θελει να βάλει δικους του ανθρωπους σε θεσεις κλειδια. Ειδικα αν μιλάμε για το διεθνως αναγνωρισμένο μπαχαλο που λέγεται HOL.
Ως παλιός πελάτης βλέπω την πλήρη αποδόμηση της εταιρίας, που οφείλεται στην συνεχή αλλαγή στελεχών και την έλλειψη κάθε εταιρικής κουλτουρας.
Θα χρειαστεί πολυ μεγάλες ικανοτητες ο νεος δ/νων για να πετύχει. Μεγάλη προσβολή για τους πελάτες η συνεχής αλλαγή στελεχών που έχει σαν αποτέλεσμα να χάνεται η 'εταιρική μνήμη', και σαν συνέπει η σχέση της εταιρίας με τον πελάτη. Πελάτες για 10 χρόνια πρέπει καθε φορά να εξηγουμε το αυτονόητο στους ασχετους γραβατωμένους....
Δημοσίευση σχολίου