Vodafone - Να τα ξεμπερδέψουμε λίγο;
Η ανακοίνωση της εταιρείας και η ειδική ενότητα για όσους ψάχνουν για τα νέα προγράμματα της Vodafone. Λοιπόν:
- Το απλό πρόγραμμα των 500 λεπτών για κλήσεις προς σταθερά με τα 12,5 ευρώ το μήνα είναι σαφής επίθεση προς τον ΟΤΕ αλλά και προς τους εναλλακτικούς παρόχους που έχουν επενδύσει (ό,τι έχουν επενδύσει) στη σταθερή τηλεφωνία. Είναι η πιο ασφαλής πρόταση που κάνει η Vodafone, καθώς η δρομολόγηση των κλήσεων γίνεται μέσω του δικού της δικτύου. Μένει να δούμε αν και κατά πόσο θα επηρεαστεί η ποιότητα αυτού του δικτύου.
- Το "μεγάλο" πρόγραμμα 3 σε 1 με όλα τα καλούδια πάνω του (κινητό, σταθερό, ADSL) κοστίζει, πρακτικά, από 50 ευρώ: 30 ευρώ το ίδιο το πρόγραμμα συν το πάγιο του προγράμματος Vodafone που θα επιλέξει ο συνδρομητής και με δεδομένο ότι το πιο μικρό πακέτο που δίνει η εταιρεία είναι το Vodafone 100 φτάνουμε αισίως στα 50 ευρώ το μήνα. Μόνο που για να το χρησιμοποιήσει κάποιος πρέπει να καλύπτεται από το δίκτυο της HOL, το οποίο δεν είναι τελικά και τόσο περιορισμένο όσο νομίζουμε.
- Το πρόγραμμα "Κλήσεις προς Σταθερά" χρησιμοποιείται από κινητό τηλέφωνο το οποίο είναι "χρεωμένο" και με αριθμό σταθερού. Ετσι, στο μηνιαίο πάγιο που πληρώνει ο συνδρομητής για το πακέτο συμβολαίου που έχει επιλέξει (π.χ. το Vodafone 200) προστίθενται άλλα 12,5 ευρώ με 500 λεπτά χρόνου ομιλίας για κλήσεις προς σταθερά δίκτυα. Εντείνει, δηλαδή, την υποκατάσταση του σταθερού τηλεφώνου από το κινητό αλλά για πρακτικούς λόγους όπως το καταλαβαίνουμε απευθύνεται σε νοικοκυριά με μόνο ένα άτομο (εκτός και αν υπάρχει περίπτωση μια οικογένεια να χρησιμοποιεί μόνο ένα κινητό, πράγμα αρκετά δύσκολο).
- Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα προσέγγιση στα θέματα της ποιότητας της ADSL σύνδεσης: "Αν η ανώτερη ταχύτητα που μπορεί να υποστηρίξει η γραμμή σας δεν ξεπερνά κατά 500Κbps την μέγιστη ταχύτητα του αμέσως χαμηλότερου προγράμματος χρήσης (π.χ. τα 2,5 Mbps σε περίπτωση που έχετε επιλέξει ταχύτητα μέχρι 8 Mbps), τότε η Vodafone, αυτόματα, θα σας πάει στο πρόγραμμα αυτό (2 Mbps) και κατά συνέπεια θα πληρώνετε και χαμηλότερο πάγιο" (όλο το FAQ για το ADSL εδώ).
Συμπερασματικά. Προσπαθεί η Vodafone να απαντήσει σε διαφορετικές ανάγκες καταναλωτών και δίνει αν όχι απολύτως πειστικές τουλάχιστον εξαιρετικά ενδιαφέρουσες προτάσεις. Σίγουρα ο ΟΤΕ έχει το μεγάλο πρόβλημα αυτή τη στιγμή, όσο για το τι θα γίνει παρακάτω θα το δούμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου